Välkommen 2012!

Eller inte! Börja året med 39 grader feber och en fet halsfluss är inte det ultimata. Har varit sängliggande sen i måndags och har med nöd och näppe kunnat ta mig till toaletten utan att svimma. Jag har sovit, sovit och åter sovit. Idag har jag faktiskt duschat och tagit mig från sängen till soffan för att vara strandad här resten av kvällen. Dagens stora ansträngning! Förhoppningsvis så är jag helt återställd till på måndag, så jag iallafall får starta andra veckan på det nya året frisk och kry :)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Det finns verkligen inga ord för detta! Håret reser sig i nacke & armar på mig.



Tänk bara själv, den dagen om gud förbjude ni separerar. Och ni väljer att gå vidare efter några år. Mannen din hittar en RAGATA! Och där ska din son vara? ni har gemensamvårdnad & du har inget att säga till om som Mamma?



Och Pappan varken ser hur hans nya betér sig eller kanske till o med blundar för det. Vilken jäkla mardröm! Inte sant? :/



Att du är den du är, de är helt otroligt.. De är inte ofta en kvinna Jennifer som tar sig till ett barn så som du har gjort. Även om kärleken har fått växa sig fram för er båda!

Kramar <3

2012-01-11 @ 20:25:23
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0