Älskar...

Jag älskar att vara hemma med Anton!
Finns inget bättre än att vakna av att han pussar (eller slår) mig i ansiktet.
Att sitta och titta på när han äter frukost.
Leka på hans rum.
Mysa i soffan innan han ska sova "lunch".
Ha han klängandes vid benen när man ska laga mat.
Se hans ansikte lysa upp när Marcus kommer hem från jobbet.
Höra hans belåtenhet när han äter mat.
Se varje dag hur han lär sig nya saker och utvecklas.
Om jag fick välja skulle jag utan tvekan vara hemma med mitt barn tills han börjar skolan.

Anton Esko Sternsjö, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Annnna

Åh ni är så fina mina hjärtegull! <3

2011-01-11 @ 10:48:30
Postat av: Patricia & Wilja!

Gud va härligt och va glad jag blir att läsa ditt inlägg :) De ger en hopp att de faktiskt FINNS ansvarsfulla Pappor som njuter av att vara hemma med sina barn. Simon är med henne, de ska ja inte säga att han inte är. Men oftast är de suckar, och såfort hon skriker till är hon min! Du förstår vad jag menar?



Håll HÅRT i honom nu! :) och fasiken va stor han blivit.. Helt otroligt! tiden får stanna nu, no more groooving babies! :)

2011-01-12 @ 13:08:48
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0