Söndag

Helgen har varit mysig och lugn!

I fredags åkte Anton och sov hos sin farmor så mamma och pappa fick en myskväll tillsammans. Kan säga att det behövdes efter en ganska jobbig och ledsen vecka. Anton va inte ett dugg ledsen när dom kom och hämtade honom. Skrattade glatt och vinkade för fullt när dom åkte iväg. Jag dock, grät som ett litet barn och kände mig som världens sämsta mamma. Inbillade mig att han skulle tro att vi inte skulle hämta honom igen och att han skulle känna att vi inte ville ha honom hemma. Men Marcus tröstade mig och förklarade att Anton nog tycker det är ganska skönt att slippa oss lite :P

I lördags hämtade vi Anton och pussade sönder honom. På kvällen åkte vi hem till Arvid och "förfestade" lite. Anton va sjukt nöjd och gick runt och dansade. Men klockan åtta tackade vi för oss och lämnade pappa och hans vänner eftersom "vuxendrickat" började komma fram. Hem och lägga Anton och sen blev det en film för mig. Jag slockna ganska hårt och vaknade inte ens när Marcus kom hem och la sig vi tre tiden.

Idag har vi hämtat Linnea i Eskilstuna. Hon va såååå stolt när hon visade upp sitt "nya" rum. Hello Kitty på väggarna såklart :P Mamma Heini va också ganska stolt när hon berättade att det va hon som lagt in det nya golvet, you go girl, Tjejer kan!
klockan två blev det hemfärd för att tvätta två veckors tvätt. Ska aldrig mer skjuta upp tvättandet. Utan framöver blir det att tvätta en gång i veckan. Det märks verkligen när man inte har tvättat på ett tag, och det är fan inte kul när allt inte hinner bli tortt heller. Så nu är hela lägenheten full av kläder som hänger lite här och där.

Nu blir det soffhäng en stund innan sängen kallar!

Anton och jag i skidbacken



Sötunge <3


Coolaste ungen i Sälen ;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra (Cassi)

Hej där!

Det är Cassandra som bodde i stjärnhov förut men som sen flyttade till E-tuna, Minns du mig? :P

det var så sjukt länge sen sist och av en slump så hittade jag din blogg, ganska sjukt :D

jag ser att mycket har hänt! Du har fått barn och allt. Helt underbart! sjäv fick jag barn för lite mer än en månad sen :) jag hoppas allt är bra med dig och din familj, du får hälsa alla :)

Kram Kram!

2011-04-04 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0