Shit!

Shit shit shit! Första rikitga arbetsdagen imorgon. Jag är nervös enda ner till tårna!

Jag va ju där för några veckor sen och hade två "prova på dagar" för att jag skulle få en chans att känna om det va något för mig och sen för att dom skulle se om jag va något att ha :P Tydligen så va jag det för imorgon så börjar dag ett av fem inskolningsdagar. Härligt att äntligen komma igång och tjäna "egna" pengar.
Skulle egentligen blivit inskolad mycket tidigare, men hade ju Sälenresan inplanerad och förra veckan passade det sig inte riktigt, men dom hade sjukt bra förståelse för mina personliga skäl!

Haha har inte ens sagt vart jag ska jobba :P Som Vårdbiträde på Drejskivan i Flen. Det är ett äldre/demensboende.
En helt annan bana än vad jag va inställd på att jobba inom, men det kommer bli sjukt bra, plus att jag har min Fina Anna Olsson som jobbar där också (fast på en annan våning) :)




Kommentarer
Postat av: Vronkan

Grattis!! Och lycka till=)

2011-04-05 @ 18:05:15
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0