Frukostdejt med Anton

Kl 08.00 slog Anton upp sina stora blå och tyckte att nu va det dags för gamla mamma att gå upp. Sagt och gjort, och nu sitter vi här! Frukosten idag består av en alldeles lagom mogen avokado, en tallrik gröt, mina tabletter och ett glas mjölk. Anton däremot äter en hönekaka med (i skrivande stund) 5 skinkskivor. Alltså han äter inte alla skinkskivor på en gång. Han tar en tugga macka, sen en hel skinskiva. En nybörjarfavorit här hemma. Men jag känner att skinka har väl ingen dött av(?) och är det de han tycker om och blir mätt så låter jag honom göra lite som han vill.

Idag ser det ut att bli tråkväder. Disigt och kallt. Dock såg jag i fönstret att soppbilen är ute och kör, och bara känslan av att kunna gå ut utan att behöva vara livrädd för att ramla på allt rullgrus gör mig glad och förlåter vädret idag :)



Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0