Fina du!


Tänker på dig lite extra idag eftersom det är din 23års dag!
Jag vet att du har det bra, men det skulle vara så mycket bättre om du va här.
Det skulle vara så mycket bättre om jag visste att jag fick ett svar när jag skickar ett Grattis sms till dig.

Jag minns så väl när vi pratade med varann sista gången. Det va på avskedsfesten för dig, Zacke och Olle.
Jag och Marcus skulle komma förbi en sväng, och jag ringde för att få vägen dit förklarad för mig.
Jag ringde och du förklarade. Jag ringde igen och du förklarade igen. Jag fattade fortfarande inte, så ringde dig igen. Trodde du skulle bli tokig på mig! Sen när vi väl hittar fram så va det inte alls som du hade förklarat. När vi kom upp så trögförklarade vi varann och sen en bamsekram på det!



Har så fina minnen med dig och av dig.


Den tiden då vi alla umgicks och alla rå fester vi hade.
Så jävla kul vi hade!

Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta David!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis David!!!



Och du Jennifer, krya på dig:)

2011-04-13 @ 14:20:11
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0