Stor...

Anton är så stor...

 

Sitter just nu och går igenom Anton alla bebiskläder. Marcus syster ska ha barn imorgon (kejsarsnitt) och hon undrade om dom inte kunde får låna lite bebiskläder. Hon har två flickor innan men nu är det en lite pojk som ska ut, och dom kände att dom inte hade tillräckligt med kläder. Och självklart får dom låna det :)

 

Men jag kan inte fatta att min hjärta har varit så liten. Iof har han aldrig kunnat ha storlek 50, men 56 är oxå litet. 8 månader har gått så jädrans fort. Såhär fort gick det inte när han bakades, då kändes det som 9 månader va flera år!

Kommentarer
Postat av: mammamormor

Så söt:) Längtar till fredag, så vi får träffas igen!!

2010-07-06 @ 19:35:55
Postat av: Linn

Haha ja där håller jag me. I magen gick allt i slow motion men nu flyger tiden fram. Men jag gillart :)

2010-07-06 @ 21:22:31
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jisses så stor hand har blivit - och vilken solstråle. Hoppas ni mår bra denna otroliga sommar!

2010-07-12 @ 00:08:07
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0