Underbart...

Har precis ätit en god middag som gjorde susen, nu är man inte lika trött längre. Jag sitter i soffan med datorn i knät och slösurfar lite. Skönt. Marcus står och diskar och Anton sover. 

Imorgon ska jag gå på öppna förskolan med Anton för första gången. Mikaela och Milo möter mig och Anton utanför oss imorgon bitti, så går vi tillsammans dit. Ska bli kul =)

Idag har jag druckit min första öl (en folköl) sen jag vart gravid. Så gott. Dom sa nere på bvc första gången vi va där med Anton, att det är helt ofarligt att dricka en öl eller ta ett glas vin nån gång ibland när man ammar. Så nu tog jag tillfället iakt till middagen. :)


Sov så sött medans jag lagade middag <3


Kommentarer
Postat av: malin

Jag känner inte dig, vet bara vem du är, från skolan oså. Men följer bloggen ändå. :) Ville bara säga det, det kan ju vara kul att veta vilka som läser. :) Supermysig blogg iallfall!

2010-01-19 @ 23:57:45
URL: http://pamaalni.blogspot.com
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

ÅH! de låter alldeles för gott för att vara sant...



Nä, de är nog som du säger! ja har väl också mått bra hittils, inga större problem förutom en extrem lång väntan! Men nu.. i vecka 32 har ja börjat lessna lite, mår lixom inte bra av alla dessa tusen hormoner! tungt, jobbigt och känner mig inte som mig själv.



Allt kommer såklart vara värt de när hon väl är ute.. Men det är bara tiills dess! blir tokig :)



Hoppas de går bra på öppna förskolan! vart ligger eran nånstans? Kram!

2010-01-20 @ 10:37:00
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0