Ska väl göra ett försök!

Tänkte göra ett tappert försök med att ha en blogg och faktiskt vara aktiv!
Jag har provat på det här med att blogga förut men det gick väl inte så bra. Men tänkte nu kanske jag har lite mer att skriva om. Har ju trotts allt Anton, Linnea och Marcus som gör knäppa saker hela dagarna så det skulle förvåna mig om det går en dag utan att jag har något roligt att skriva om!

Första inlägget, so far, so god!

Marcus och Anton ligger på soffan och myser, så jag är rätt sugen på att göra detsamma. Imorgon är jag åter och då ska ni få höra allt om våran knäppa vardag här på vasagatan 3!

Tjiiing!

Dagens bild på min lilla brottare! 
Min lilla brottare Anton <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Yiihoo!

2010-01-13 @ 23:58:24
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: emma posse

han är så goo! ;) jag kommer följa bloggen i alla fall :)

2010-01-15 @ 08:46:46
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0