Ska det aldrig sluta?!

Det bara snöar och snöar...

 

Anton är pigg och glad men jag känner mig lite sliten faktiskt. Ska äta frukost nu och se om det går över :/ Det blir nog att ligga i soffan hela dagen och bara längta efter att min älskling ska komma hem <3

 

Igår kom mamma och pappa hit. Vi åkte först till min svärmor för hon öppnade sin butik igår, kollade lite och mamma handlade. Sen följde jag med dom till willys i Katrineholm och handla lite mat. Sen tog dom med sig våran bil hem till Stjärnhov för den ska på service på tisdag. Inte mycket spännande händer det nu. Har mest bara lust att mysa och gosa med Anton faktiskt. Jag har nog kommit in i en sån bubbla, men det går över det också :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vet hur det är... Men det går över! Alla bromsas upp känslomässigt ibland...

Ett tips är att ta tio långsamma ljupa andetag, och försöka hitta på något.

Städa, tvätta, diska, gå ut och gå, ta en dusch. Något så du slipper sitta ner och sjunka ljupt in i det. För tankar är bara tankar, och den jobbiga känslan går över så småningom!



Älskar dig!

Kram

2010-01-31 @ 11:17:16
Postat av: mammamormor

Jag tror tove har satt huvet på spiken!! Kloka ord från henne.

2010-01-31 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0