Kliar, kliar, kliar...

Jag har fått nå jävla utsalg på hela kroppen som kliar något förbannat. Till och med i handflatorna!!!
Jag tror att det beror på p-sprutan jag tog i måndags, jävla skit grejer alltså. Har försökt att ringa Mvc hela morgonen men det är ingen som svarar. JÄVLIGT iriterrande! Det ser ut som när man har bränt sig på en brännässla ugenfär. Och gör lika förbannat ont! Någon som vet om det kan bero på sprutan och som varit med om samma sak????


Slänger in några bilder på min älskade Anton, så jag blir på lite bättre humör!



 Och älskade Linnea som vi saknar så! Men snart är du här igen :)


Kommentarer
Postat av: Linn

AJdå... Låter inte alls roligt!

Har faktiskt inga förslag på vad det kan vara. Men ring till sjukvårdsrådgivningen istället. Kan ju va nåt allergiskt å då borde du nog åka in!



Hur länkar man till facebook?

Puss Kusinvitamin

2010-01-18 @ 12:18:51
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh Nielsén!

Det låter som förbannade nässelutslag! fick de nu för några veckor sedan. Har kort på skiten i bloggen. In på kategorin: Graviditeten så kan du jämföra!



Duscha svalt, och försök att inte klia! tigerbalsam hjälper för en stund.

Kram!

2010-01-18 @ 12:22:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Linn

Men då kommer ju bara själva länken upp... Du fick ju me det senaste inlägget typ.. Och bild!

Puss

2010-01-18 @ 13:23:45
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: mammamormor

underbara bilder. jag tror farmor gärna skulle vilja ha fotokopior, men jag kan ju inte. jag behöver lektioner!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 19:08:35
Postat av: Kamelia

Det är nog nässelutslag. Får man om man är allergisk mot något, kan vara något i sprutan som du inte tål.

Ingen fara :) Gör skitont och känns som man har fått tusen myggbett ungefär men det går över efter ett tag. Jag kan få nässelutslag av vissa tyger :P

2010-01-18 @ 22:07:16
URL: http://carmencital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0