Kevin och Lotten...

Klockan nio i morse kom Marcus mamma förbi med två glada hundar. Dom ska stanna här idag för Matte och Husse ska tillbringa hela sin dag i Stockholm på Formex mässan. Undra hur många steg dom går denna gång, förra gången hade dom med sig steg räknare och det vart en helvetes många steg.

 

Antons Mormor och Morfar kommer hit idag! Alltid kul. Jag är nog en av få som tycker om att umgås med mina föräldrar, även fast dom i första hand inte kommer hit för att träffa mig ;P haha

 

Och ikväll blir det friskis&svettis med Camilla igen :) Undra vem jag ska tvinga med när Camilla drar till Turkiet i 6 månader?! Antons andra gudmor jobbar torsdagskvällar tyvärr, men i värsta fall får jag väl ta min i kragen och (våga) gå själv. Jag är så himla töntig som måste ha med mig någon, när jag egentligen lika gärna skulle kunna gå själv! Det kanske finns någon därute om vill gå med mig?! haha :P

 

Mammas finaste <3
Pappas pojke är duktig!
Våran lilla spyis <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill!!

Men kan inte :(

2010-01-21 @ 12:10:15
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0