"Jag vill ha frukost"

En pigg och glad Linnea traskar in i vårat sovrum och säger "Jag vill ha frukost". Jaha, då va det bara att gå upp då :)
Dagis om en stund. Hoppas det går bättre att lämna henne idag för igår va katastrof. Så fort hon kom in på dagis började hon gallskrika och ville absolut inte vara där. Har ingen aning om vad som for i hennes huvud. Men 10 min efter att vi hade åkt därifrån så hade hon blivit som vanligt igen. Och det va väl tur!

Nu sitter hon här iaf och pratar på som vanligt. Frågar fårgor som mest innehåller "varför", "vart" och "hur" och jag försöker svara på dom efter bästa förmåga. Endel frågot går faktiskt inte att svara på, och gissa om man får svårt att förklara varför! Knepigt värre! 

Anton och Marcus ligger och sover så skönt! Anton har sovit inatt, precis som alla andra nätter. Är sååååå glad att han inte skriker och gnäller. Han vaknar en gång och vill ha mat, sen somnar han snällt om igen. Det kanske kommer sen att han har en preiod med gnäll och skrik, men hittills är vi skonade!

Tjiiing


 En glad tjej vi frukostbordet!

Nu sa hon: "Jeje, det är inget lejon på mitt glas"
Jag svarar: "Nej pappa har råkat diska bort den"
Hon säger skrattandes: "Va tokigt, den ligger i disken, får jag se?!"

Och vad svarar man på det?! haha


Kommentarer
Postat av: Emma Jakobsson

haha va söt hon är! Din lille prins också :) hoppas allt går bra!

2010-01-14 @ 14:53:20
URL: http://finest.se/emmuu
Postat av: Josefine Pettersson

Vad lycklig man blir av att höra barns repliker!:)

Dom är så härliga!

2010-02-23 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0