Ingen lust...

Har ingen skrivlust...

 

Har tusen saker att skriva om, men tanken på att det kommer ta så lång tid att skriva ner allt får mig att låta bli. Knäppt som fan!

 

Gör en lista på lite saker istället

 

  • Bilen är trasig
  • Jag är brun
  • Marcus har fått tid för teoriprov och uppkörning
  • Anton blev rädd och jag började gråta (IGEN!!!!!???)
  • Det är på tok för mycket snö, iaf när man inte får åka snowoard
  • Jag är några kilon lättare
  • Mina naglar har blivit långa utan att jag har märkt det (!)

Anton 9 dagar

Kommentarer
Postat av: Tove

■Bilen är trasig (Trist, hör av er om ni behöver körhjälp)

■Jag är brun (Kul! Själv är jag blekare än snön som ligger)

■Marcus har fått tid för teoriprov och uppkörning (Håller tummarna för honom!)

■Anton blev rädd och jag började gråta (IGEN!!!!!???) (Ett tecken att du bryr dig, bara positivt, känslorna lär man sig hantera med tiden. Ingen är perfekt från början, men du är bra nära :))

■Det är på tok för mycket snö, iaf när man inte får åka snowoard (Det finns tid för det sen)

■Jag är några kilon lättare (GRATTIS!)



■Mina naglar har blivit långa utan att jag har märkt det (!) (Heja! ;))



Jag saknar dig, och är ledsen att jag inte hört av mig så mkt på senaste, mkt tid ägnat åt annat, och ekonomin som inte tillåter för mycket... Längtar iaf efter dig, och tänker på dig varje dag!

Stora kramar!

2010-01-29 @ 19:49:40
Postat av: Linn

Han e så galet söt på den här bilden!!

Pussa mitt kusinbarn :)

är du deppig bejb?

Puss

2010-01-29 @ 23:26:51
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0