Friskis&Svettis

Helt sjukt jobbigt!

Camilla och jag har som sagt varit på vårat första Friskis&Svettis pass. Kan ju säga att det va bland det jobbigaste jag gjort. Ska helt klart fortsätta! 60 minuter är precis lagom. Så värt!

Kom hem vid halv 9 och då vart det wok och nudlar. Nu dusch, sen mys med Anton och Marcus. Känndes som jag va ifrån Anton flera timmar och han bara tittade på mig när jag pussade sönder han när jag kom hem.

Imorgon blir det Eskilstuna för att lämna Linnea hos sin mamma och Andreas. Även Anton ska få vara där en stund medans jag och Marcus åker och köper denna dyra, stora sak som ni ska få veta vad det är imorgon.

Tjiiing



 Snart ser man väl förhoppningsvis ut såhär igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0