Fiskpinnar och ris

Nu är vi alla hemma igen!

Medans Linnea har varit på dagis så tog jag och Marcus en runda på stan.
Vi gick först till Nordea och avslutade ett konto som min morfar startade när jag föddes, sen till Sörmlands Sparbanken och fixa och trixa med lite pengar. Ni får veta imorgon vad vi ska köpa, hihi!

Jag åkte själv och lämnade Linnea på dagis imorse och jag insåg då varför Linnea blir så ledsen när vi kommer dit. Hon han inte ens komma innanför dörren innan alla ungar kom springandes och skulle krama henne. Och det tycker Linnea inte om. Hon började grina och ville åka hem igen. Jag fick tillslut henne lugn med lite pussar och kramar och sen va det bra. Hon vinkade glatt i fönstret när jag gick :)

Nu är det fiskpinnar och ris på menyn och sen ska vi lägga lite pärlplattor!

Ikväll blir det Friskis&Svettis med Antons gudmor camilla :)



 Skön bild på mig och min pappa i sommras :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Lika stora:)

2010-01-14 @ 15:49:18
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: mammamormor

ja, tänk att det ligger en anton i din mage, jennifer, kan ju undra vad det är i pappamorfars...

2010-01-14 @ 18:30:32
Postat av: Micke

Tur att inte farbror va med!

2010-01-19 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0