Disco!

Det gick bra på öppna förskolan idag, men vet inte riktigt om det är min grej alltså. Tror det kanske är roligare att gå dit när ungarna är lite större och kan leka själva. Men jag hade i alla fall trevligt med Mikaela och Milo =) Vi tog en lååång promenad efter och Anton och Milo sov som stockar. Mysigt!
Just nu ligger Anton och pratar JÄTTE mycket och Marcus är uppe på stan. :D
Ikväll kommer kanske Marcus pappa med familj förbi, så det blir kul. Nu ska jag gå och byta en sån där härlig bajsblöja på min lilla AntonTanton :)

Kommentarer
Postat av: mammamormor

Gumman! Du är så himmla duktig på att beskriva o skriva om din dag. Så enkelt men ändå innehållsrikt. Och se öppna förskola som ett sätt att träffa andra vuxna. kram

2010-01-20 @ 19:01:50
Postat av: tessan

Måste fråga.. Fick du nån info om öppna förskolan och vad gör man där egentligen?? Kram

2010-01-20 @ 21:45:42
URL: http://http//www.tessanl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0