Då va det klart för denna gången!

Kom precis hem...

 

Anton växer som han ska och börjar bli en riktig tjockis :) 7560 gram och 66.3 cm. På bara 2 veckor har han gått upp 500 gram och växt 2 cm. Vi börjar undra om det är grädde istället för mjölk i mina tuttar :P
Han blev jätte ledsen när dom stack honom i låren med sprutorna :/ Mitt hjärta gick sönder och det rann faktiskt några tårar ner för mina kinder (Jag är inte den som gråter i första taget). Men att vara blödig hör väl till när man är morsa :P Han fick mini derm och Mildison utskriven också, för han är så torr. Så nu ska det smörjas =) Nu sover han som en stock och det lär han behöva för ikväll kommer Linnea. Och med sig har hon lillasyster, mamma och Andreas och då blir det inte en lugn stund :P

 

Medans Marcus hämtade ut Antons salvor på apoteket så passade jag på att gå och sola. Fy fan va skönt! Köpte solkort så nu ska jag få bort den hemska vinterblekheten och bli brun istället =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0