Antons första droppar

Fullt upp igår. Mikaela och Milo va här igår hela dagen och det va väldigt trevligt :) Sen när Marcus kom hem från jobbet så gick vi hem till Linneas mormor och hälsade på Linnea. Hon och hennes mamma hade haft en "Linnea och mamma dag" och då fick Linnea välja vad dom skulle göra, och då ville hon att dom skulle åka till mormor i Flen =) Så vi passade på att gå och pussa lite på henne :) Anton fick smaka vatten för första gången igår också. Tror han gillade det, så ska se om jag ska prova ge han några droppar idag också.

 

Idag sov Anton till 10.45. Såååå skönt! Marcus är på jobbet och jag längtar ihjäl efter honom <3

 

Imorgon ska Anton få sin första spruta nere på Bvc, ska också fråga lite om vad jag kan göra för att han inte ska spy så mycket, om det finns något att göra vill säga. Marcus har körlektion imorgon vid 14.30 och efter det kommer Linnea till oss <3

 

Milo
Anton
Jag
Mikaela och Milo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0